onsdag den 21. september 2011

Nærmere

Det begynder langsomt, at ligne noget:

Der skal laves en briks.

Lige nu ligger der to madrasser (90x200 cm) ved siden af hinanden på gulvet.

2

3

De skal hæves fra gulvet og der skal laves en overkøje, som dog er smallere end underkøjen.

Åbningen mellem de to rum, skal gøres større,

9

der skal en ovn ind i hjørnet og der skal laves noget køkken med hylder til mad, kogegrej mm.

Det bliver godt!

Udsigten fejler intet!

5

4

1

Der mangles stadig at brændes tagpap på taget, men det bliver nok ikke denne weekend, da dmi har lovet vådt vejr.

6

7

8

6 kommentarer:

  1. Hvor ser det godt ud, og hvor er det nogle smukke billeder!!

    SvarSlet
  2. Det er noget af et en drømme hytte i bygger. Nok ikke nem at komme hjem fra ;)

    Yt

    SvarSlet
  3. I har arbejdet hurtigt!!! Og sikke et resultat!! Wow.... Gad godt nok sidde og hygge der! Sikke et sted og en dejlig hytte at "holde fri i".

    Hvis der lige må indskydes en lille bemærkning.... Jeg ved jo ikke hvordan vinden er der hvor hytten ligger og hvordan taget er fastgjort, men vi har en hytte næsten magen til, til vores "hundeklub". Udhænget har gjort, at taget under efterårsstorme, er blæst helt af tre gange. Tilsidst opgav vi udhænget og det der er, er fastgjort med lægter til resten af huset:0) Og taget er blevet på;-)

    SvarSlet
  4. Jeg glæder mig rigtig meget at se hytten "in live". Ja, tømrerne skal have fortjenestmedalje:-)
    KH mor

    SvarSlet
  5. Tak Christina. Det ser nemlig godt ud, det hele :-)

    Kludemutter: Det er allerede svært, at løsrive sig deroppe fra

    Susanne: jeg har skrevet svar på din kommentar/spørgsmål i mit senere indlæg.. relevant spørgsmål

    Mor: og vi glæder os til at vise frem

    SvarSlet
  6. Dejlige, dejlige billeder. Og jeg er dybt fascineret af hytten - det billede, hvor man kan se, hvor lille den er midt i den store natur. Solen spiller i de gyldne efterårsfarver - et fantastisk sted!
    KH
    Dorte

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.