fredag den 30. september 2011

Efterårsblade

Efterårsblade.

b6

vissen

b11

Du kan stoppe spiralen og se billederne ved at trykke på billedet, der flimrer forbi Smiley Og lyden kommer af sig selv, hvis du trykker på det blå link (photopeach) nederst i højre hjørne..

 

 

Kender du Eva Cassidys version af “autum leaves”?

The falling leaves drift by my window
The falling leaves of red and gold
I see your lips, the summer kisses
The sunburned hands I used to hold
Since you went away the days grow long
And soon I'll hear old winter's song
But I miss you most of all, my darling
When autumn leaves start to fall
(Instrumental for 1 minute)
Since you went away the days grow long
And soon I'll hear old winter's song
But I miss you most of all, my darling
When autumn leaves start to fall
I miss you most of all, my darling
When autumn leaves start to fall

 

Jeg elsker den sang og især Eva Cassidys version.

 

Lidt trist.

Kærligheden, der gik sin vej, men for mig efterår altså også kærlighed til de farver, som er dybe, rustne, røde, orange, brune, varme.

 

Jeg elsker efterårets farver.

udenfarve

 

 

Jeg elsker også Skype idag, for jeg elsker, at høre min helt egen Laura synge og det gad hun lige gøre for mig over Skype.

Det havde ikke været muligt uden Skype.

 

Hun sang: “hero” for mig og Sara lyttede med.

Undskyld Laura, at jeg lagde det forkert link ud.. det er så dyrt med Youtube heroppe, så jeg tjekkede ikke engang, men syntes, at jeg havde set de billeder før (hvad jeg jo også har, da du jo også synger Foo Figthers “My hero”)

 

Laura er min helt.

Hun er dygtig, rummelig, fornuftig og bare så dejlig.

Du må altså ikke sige det til nogen, men jeg fik en tåre eller to i hver øjen-krog, da hun sad der foran skærmen og spillede for mig og sang med sin dejligt, bløde stemme.

Hvis du spørger mig, synger hun sangen bedre end originalen.

Ikke et ord om, at det er fordi jeg er hendes mor, vel?!

thankgodforskype

Hvad du gerne må fortælle hende er, at jeg altså knus-elsker hende.

Hverken mere eller mindre.

Både om efteråret, om foråret, om sommeren og om vinteren.

Altid!

Og især, når hun synger for mig over Skype, fordi jeg savner hendes stemme midt i alle efterårets smukke farver.

(P.S og jeg elsker Sara lige så højt.

Hun var med mig ude og fotografere alle bladene og syn’s at jeg er god til det.

Hun er selv så dygtig med sit kamera og alligevel gider hun vente tålmodigt på, at jeg får fotograferet alle de mange forskellige blade.

Det er vist ikke alle teen-agere man kan få til det.

TAK Sara.)

 

Gad du ikke se spiralen, kan du se billederne ved at trykke på “ vis diasshow” eller “hent alt”

Må du få en god fredag aften.

2 kommentarer:

  1. Kan det passe, at jeg så Laura stå ved Hvalpsund brugs i går fredag den 30kl.ca 17 og vente på bus.Smukke ord du har skrevet til Laura
    God weekend

    SvarSlet
  2. Kom så i gang: det kan meget vel passe. Hun har besøgt farfar og skulle videre til Ålborg med bussen, som jo afgår fra Brugsen. Hvor er du heldig, at du har set hende. God lørdag til dig

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.