onsdag den 17. april 2024

Helt af sig selv

 Hej igen.

Tak for jeres hjælp. Jeg ved ikke, hvad der er sket, men nu kan jeg også se min blog. 

Det er hverken hver eller hver anden dag, at jeg kigger forbi, men to gange i år, hvor jeg tilfældigvis har kikket forbi, har jeg ikke kunne finde bloggen og den skriver, at der ikke er forbindelse til serveren.

Jeg har prøvet ad omveje, genveje og smutveje, men ingen af vejene har virket. 

Vejen til at lægge billeder ind på sædvanlig vis, virker stadig ikke og dette er lidt besværligt og det gav da lige anledning til at prøve sig frem og prøve noget nyt og prøve sig frem.


Faktisk nåede jeg at skrive til google, som åbenbart står i ledtog med blogger, men jeg fik ikke svar, men en anden sød blogger, skrev til mig, at jeg havde fået kommentarer og det kunne jeg så også se i min mailpost.

Men nu kan jeg se den og det har I andre åbenbart kunnet hele tiden. 

Tak for hjælpen.

Jeg håber, at det vil fortsætte med at virke og faktisk håber jeg også lidt at jeg kan komme ind i vanen med at skrive lidt dagbog igen. 


Jeg ville være lidt ked af at miste min dagbog gennem et helt årti; faktisk mere end et årti og det har da sat nogle tanker i gang om, hvordan jeg kan sikre mig.

Har I andre gjort noget?








2 kommentarer:

  1. Jeg nyder hver gang, du lægger noget op - både dit skriv og dine meget smukke billeder,

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak,skal du have og tak for din kommentar. Det var føde til min forfængelige sjæl

      Slet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.