lørdag den 21. marts 2020

Pause fra tankerne

Vi bliver jo bedt om at vaske hænder og holde vores hjem rent.

Meget rent.

Vaske overflader af og sørge for en høj hygiejne.

Jeg vil mene, at vi holder en rimelig hygiejne herhjemme.

Der bliver gjort rent jævnligt og vi tørrer af, støvsuger løbende, men skabe og skuffer får ikke særligt tit, så da jeg stod op i morges og havde drukket min første kop kaffe, var jeg pludselig i stødet til at tage alle skufferne i køkkenet.

Det måtte udnyttes, så alt blev hevet ud, sorteret i og blev tørret grundigt af inden det blev lagt ned i skufferne, der også var vasket meget rene.

Imens var solen kommet helt frem på den klareste blå himmel og Jan og jeg skyndte os at tage varmt tøj på og drøne ned til hundene, som fik seler på.

Hundene var helt i stødet og vilde med at komme afsted og jeg nød i meget, meget store drag at komme ud og især at komme væk fra de mange, tunge tanker, som jeg nok ikke er den eneste, der holder mig for øjeblikket?!



Tanker om verdenssituationen med covid-19 og alle de følger der er efter den med død og økonomiske ødelæggelse.


Over den horrible situation, som Italien står i og over den eksplosive vækst af smittede, der er på Færøerne.

Dét er ganske enkelt skrækkeligt, men jeg glemte de tanker et kort øjeblik, mens jeg var ude i dag.

Jeg under virkelig alle at komme lidt væk fra de mange tanker, som jeg forestiller mig, vi er mange, der har.

At holde en lille pause fra alt det ubegribelige.

Jeg nød i hvertfald de par gode timer, som jeg tilbragte sammen med Jan og hundene i dag på slæden i dag.




















Hav en god weekend og pas godt på dig selv


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.