lørdag den 9. juli 2016

Forelsket

Jeg er på Island lige nu; helt nøjagtig i Reykjavik og fandt en færdigstrikket cardigan. 

Jeg ville jo helst selv strikke den og spurgte derfor i forretningen om de havde en opskrift og garn. 

Desværre.

Ekspedienten foreslog at jeg tog billede af designerens mærkat og af cardiganen og ledte på nettet.

jeg har googlet og googlet. 

Hun sagde noget med at garnet var Einband.
Cardiganen er ikke tyk. Det er vist strikket i noget 1-trådet.
Kan nogen mon hjælpe mig??


Der er masser af fede strik ting og masser af garn.. Men jeg skal tænke mig om, for jeg har ikke ubegrænset plads i kufferten. 
Det er vist godt at det er søndag i morgen og måske er der slet ikke åbent i butikkerne?

1 kommentar:

  1. Det kunne sagtens være Einband, som er entrådet garn fra Istex (samme som laver Lettlopi og Alafoss). Designeren kender jeg ikke, men den er meget fin.

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.