torsdag den 7. april 2016

Masser af klik

Jeg vil gerne lige give dig muligheden for at se Ulriks spændende 360 graders billeder.

Det er næsten som at være der selv.

Du navigerer rundt ved at bruge din mus eller din finger på pad-en.

Det siges at hvis du har nogle 3D briller og ser billederne på en tablet eller mobilskærm, så får du effekten af 3D.

Jeg har ikke prøvet, men måske du har nogle 3D briller og kan prøve?

Der er det her billede fra ACRs start


Arctic Circle Race 2016 Start

og så er der det her fra campen, hvor Kronprinsen kommer i mål:


Crownprins Frederik finish day 1

og hvis du kigger efter, kan du faktisk også se mig. Jeg står allerbagerst i billedet med en lyseblå dunjakke med en skrigende grøn vest over dunjakken. Jeg står og fotograferer

Og hvis du nu er til noget helt andet, så kan du se noget snescooter-film her:

QAMUTERALAAT from ANTROFILM on Vimeo.

 

og noget droneflyvningsfilm over Sisimiut.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.