lørdag den 18. juni 2011

Hest og hund

Hestene var på strejftur igen i dag.. eller måske har de slet ikke været hjemme?

Det ved jeg ikke noget om, men jeg ved, at jeg synes, at det er hyggeligt at møde dem rundt om i byen.

Der foregik et eller andet mellem denne hund og denne hest.

hvaerduforeen

Det så ikke ikke hverken truende eller fjendtligt ud.

Snarere så det ud som om hunden gerne ville snakke med hesten.

hh

Hesten virkede lidt ligeglad med hunden og ignorede den nærmest.

leg

Jeg kan overhovedet ikke aflæse en hests signaler, men hvis du kigger på de to andre hunde.. den i baggrunden og den bagved hesten, så virker de ikke specielt skræmte.

De virker opmærksomme og iagttagende, men ikke bange.

Jeg ved ikke med hesten.

Ved du  noget om heste-kropssprog?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.