torsdag den 4. oktober 2012

Sjuske-Dorthe

Jeg er lidt bagud med at vise færdigt strik.

Min poncho Viva har været færdig et par dage, ligesom mit tørklæde har ligget klar til fotografering i over en måned, en baby-hættehue også bør fotodokumenteres og en krave til Viva-en også ligger klar.

Jeg er lidt sløset for tiden, synes jeg selv og tager lidt let på næsten alt ting, undtagen mit arbejde og mine sengetider.

I forgårs om morgenen havde jeg faktis fotograferet morgensolen ud af vores hoveddør og alt at dømme efter tidspunktet, som står skrevet på billedets data, kan jeg ikke have været helt vågen, ej heller særligt påklædt og hvis jeg ikke vidste bedre, ville jeg mistænke mig selv for at have sovet med kameraet og fotograferet i søvne..

“Nåeeh ja” tænkte jeg, da jeg så billedet på kortet.. “det fotograferede jeg da forresten også” og jeg synes, at farverne er så fine, at du også bør se dem. Altså farverne.

dedermorgener

Og selvom der stadig er godt gang i havet derude, så har bølgerne faktisk næsten lagt sig i forhold til i går.

Selvom billedet er lidt rystet kan du vist godt ane, at der er lidt bølge-rester på havet?

bølgegang

 

Apropos rystede billeder.. der kommer foto på aftenskolen i år og jeg tror, at jeg vil melde mig, så jeg kan blive inspireret, få lidt teknisk og faglig input (det er vel efterhånden på tide, at jeg får lidt teknik-viden) og for at fastholde en interesse for foto, så det ikke ender med, at jeg også falder helt af på den og får sløset en sjov interesse væk.. problemet er bare, at der er så mange spændende tilbud i aftenskole-programmet, at det bliver svært at vælge noget fra.. gid der var lidt flere dage i ugen og lidt flere timer på dagen til rådighed.

5 kommentarer:

  1. Der er da inspiratione til noget spændende strik i himlens farver på det øverste billede. Fantastisk flot.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nogle vildt flotte farver himlen af og til viser og jeg synes også det er flot

      Slet
  2. Virkelig flotte farver på den himmel - du må have været meget træt, siden du kunne 'glemme' fotoet i kameraet :-) Men dejligt at du fandt det og delte det.

    SvarSlet
    Svar
    1. Om morgenen er jeg så søvndrukken, at jeg kan glemme det meste og jeg deler gladeligt og gerne

      Slet
  3. Kære Dorthe
    Igen engang tak for alle dine spændende indlæg og skønne billeder. Jeg sluger hvert et ord og hvert et billede. Jeg tror da ikke de vil kunne lære sådan en fotograf som dig noget som helst på den fotoskole.
    Men jeg vil glæde mig meget til at se billeder af dit færdige strik, for det har vi set alt for lidt til. Og er især spændt på at høre om viva - for den ser rigtig dejlig ud. Har du strikket den i det originale garn fra Hanne Falkenberg - og hvordan er det at have på?
    Hilsen Dorte

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.