tirsdag den 18. august 2015

Smuttur

Sara og jeg smuttede ud på det åbne hav og trak frisk luft dybt ned i lungerne og fik os set mætte på himles fine, dybe farver. 

Et par hvaler tøffede rundt, prustede vandsøjler op og dykkede ned i dybet.

Vi sejlede hjem som solen sank i havet bag fjeldet og jeg tror, at jeg har lidt mere overskud og energi til morgendagen end jeg havde til dagen i dag, hvor der blev budt på møder og opbakning til Jan som har brugt den ganske lange dag på at samle badeværelsesmøblement fra Ikea. 

Jeg håber så inderligt at vi får det op i morgen, så jeg kan få ryddet alle tingen på plads, for så sjovt er det heller ikke at have sit soveværelse fyldt op med badeværelsesting.

Sov godt. Det tror jeg helt sikkert at jeg gør

1 kommentar:

  1. Fantastiske billeder..... Nyder at følge dig, det er så anderledes end her på Sjælland :)

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.