torsdag den 16. marts 2017

Lidt for meget fokus på bagsiden

Jeg fik tidligt fri i dag.

Det trængte jeg faktisk også helt vildt til.

Det havde jeg faktisk trængt til siden jeg vågnede.. altså bare at have fri, for jeg har sovet ret dårligt i nat og når jeg endelig faldt i søvn, trængte der sig mærkelige, underlige, tankevækkende og belastende drømme frem. Ikke belastende, som i maridts-belastende, men sådan nogle, hvor du synes det hele er lidt for besynderligt og derfor bliver nødt til at knibe dig selv i armen for at komme tilbage til vågen tilstand.

Da jeg så fik fri, kunne jeg fylde friheden ud med hvad jeg nu lystede.. troede jeg, men kroppen syntes at jeg burde sidde en times tid på tønden hjemme hos mig selv.

Mens jeg så sad der og blev mere og mere ærgerligt over at spilde en solskinsdag på badeværelset i ensomt selskab, stoppede den fest så heldigvis.

Jeg tog varmt tøj på og kunne ovenikøbet iføre mig mine nye, hjemmestrikkede marmelukker i 100% uld fra Navia. Når jeg enten kører hundeslæde eller snescooter, bliver jeg altid så kold bagi, så da jeg fandt opskriften på disse, skyndte jeg mig at strikke et par, som dog var kæmpestore, som blev trævlet op og strikket om igen.

De er nu testet og de er gode, varme og sørger for at bagdelen holdes varm.

Jeg bruger dem over mine uld-gamacher og over det, har jeg overtræksbukser.

Selvom jeg tøffer ganske roligt ud på min snescooter, så bliver man stadig kold og det skal ihvertfald ikke være det, som ødelægger mine små, gode naturoplevelser.

Det var også første gang jeg tog mit spejlreflekskamera med ud på en lidt længere tur.

1

Planen var at fotografere de første forberedelser til ACR campen, men der var ikke et øje derude, så jeg kunne tøffe hjem igen med et par billeder af noget andet. Det er så også helt okay, med mig.

2

3

Nu er himlen forvandlet fra klar blå, til tung grå og enkelte snefnug daler ned og lægger sig dun-let over alt.

Jeg fik en mini-macro lur da jeg kom hjem og kan så overleve aftenen uden at synke sammen i dyb søvn i sofaen i aftenen.

I aften vil jeg nemlig gerne strikke videre på de næste par marmelukker, som jeg har slået masker op til og de næste skal strikkes med længere ben og helt i rib.

FullSizeRender (1)

 

FullSizeRender

I går aftes var der et møde og jeg mødtes med en som fotograferer og han fik lige lov at trykke på mit kamera..

ah1

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.