søndag den 20. april 2014

Gode gaver og godt vejr

Min søster havde sendt gaver med drengene op til både Lena og mig.

Jeg er utroligt glad for mit nye Bodum-krus og den te, som hun sendte med kruset er lige i min smag, så der bliver drukket endnu mere te end der plejer at blive drukket og det er ellers ikke så lidt

fedtermokop

mobilfoto

 

I går aftes bagte jeg en valnøddetærte, som Githa havde givet mig en opskrift på.

Bortset fra at dejen drillede mig og ikke ville være så fin, som jeg havde planlagt den til at være, smagte den ualmindeligt godt.

mobilfoto

Vi spiste den med iskold vanilieis, mens vi, sammen med de unge så Barnaby i København på TV-et.

 

Mens vi nød valnøddetærten og så Barnaby, sneede det massivt

mobilfoto

Men i morges kunne vi så slå øjnene op til dette smukke syn:

mobilfoto

Mon ikke vi kan finde på noget at lave udenfor sammen og i fællesskab, når Jan kommer hjem fra hundeslædeturen, hvor han kører med nogle folk fra Danmark, som gerne ville opleve at sidde på en hundeslæde….Jeg skal ihvertfald ud og have lidt sol på den blege næse

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.