tirsdag den 10. december 2013

Julekoncert

Det er altid godt at komme lidt ud, opleve noget andet og få nogle andre input og i aften tog vi med mine forældre til julekoncert i Taseralik,

Arnajaraq Støvlbæk

hvor Ida Heinrich,

7

1

 

Josef Josefsen

2

5

og Jim Milne sang og spillede julesange/salmer.

6

I morgen skal jeg sy på aftenskolen og på torsdag skal jeg strikke.

Jeg mangler ikke beskæftigelse og nogle dage ville jeg måske endda ønske at der var lidt mere tid til at sidde i sofaen og flade ud..men kun nogen gange, for det giver ny energi og glæde at se nogle helt andre mennesker end dem, som jeg normalt omgiver mig med og at være sammen med folk, som jeg deler interesse med.

Nu er klokken igen for mange og mit strikketøj ligger endnu en aften og samler støv. Livet render stærkt og jeg render med, men lige om lidt og inden jeg ser mig om, har jeg juleferie.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.