onsdag den 28. november 2007

Sjælden gæst

I dag fik vi sørme besøg af solen. Det var dejligt og jeg kom i helt godt humør af det. Det er isende koldt udenfor og det fryser koldt om hænder og næsetip. Hvis ellers vores måler virker, viser den -11 kolde frost grader udenfor...brrrr, men det er dejligt. Jeg gik og grinede af mine indkøb, for de er godt nok noget anderledes end, når familien er her, og som I kan se har jeg handlet ind til mange dage :-) Jeg har igen lagt nye billeder ind i mit vinteralbum, som du gerne må se, hvis du har lyst

4 kommentarer:

  1. Piuminaappallaarnammi...
    Du var da ellers inviteret til dejlig stegt flæsk med kartofler og persillesovs igår. Der kan man bare se- du foretrækker åbenbart fædigretter *G*
    Jeg sender dig en menuplan inden længe, så kan du afkrydse de dage hvor du vil spise hjemme hos os, det andet duer altså ikke...
    ;o)

    Hilsen din ældste lillesøster

    SvarSlet
  2. Jeg kunne også skrive en ønske-madplan og så kunne du presse det ind hæ hæ hæ

    SvarSlet
  3. People should not ruin and steal bycicle, things, food, drinking (water)

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.