fredag den 9. november 2007

Rød stribe og medaljer

Hvordan kan jeg skrive det her uden at prale?? I går blev begge mine dygtige piger gradueret, og de fik rød stribe på deres blå bælter.. DET ER FLOT PIGER ----------------------------------------------- Idag var de begge i kamp (tul) og de har vundet ALT, hvad de har stillet op i, så nu står de i det dilemma, at de skal møde hinanden i finalen på søndag. Uanset, hvad der sker, så er jeg så STOLT af dem, at det er lige meget, hvad de vinder (eller taber) TILLYKKE TIL JER BEGGE, LAURA OG SARA!

2 kommentarer:

  1. Tillykke med pigerne ! og så synes jeg da det er ok, at du praler med dem. De er da bare dygtige !! :-))
    Mvh.
    Mariann

    SvarSlet
  2. Det er ikke pral, men moderstolthed. De piger er dygtige, men er sørme også flittige træningsmæssigt ;-)

    nb. Forstår godt at hr. Johansen ikke har fået din stemme :-(

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.