onsdag den 7. marts 2018

Nedtælling

Det er kun onsdag og jeg er udkørt og trænger til weekend.

Hele sidste uge var jeg på arbejde fra 08 til 17 i streg og næsten uden pauser.

Fra kl 13 jeg på kursus i psykisk første hjælp og det trak tænder ud og oveni var jeg trængt med alt muligt andet.

Hovedet nåede ikke rigtig at geare ned og blive tømt og det mærkes i dag.

Nu glæder jeg mig bare til at komme ud, komme væk og holde fri og være uden forpligtelser.

Jeg håber på godt vejr, så vi kan komme i hytten.

Jan har købt lidt isolering, så vi kan få isoleret nordsiden/bagsiden af hytten og vi håber, at vi kan komme ind og sætte det op, men det skal ikke være det primære formål for at komme ud,-jeg trænger bare til frisk luft og sætte hjernen og tankerne fri.

Mindre kan selvfølgeligt også gøre det og måske skulle jeg bare smide mig i sofaen og lade tankerne løbe frihjul inden jeg går i seng.

1

1 kommentar:

  1. Heldigvis har I jo været afsted her i weekenden 17/18.marts
    KH mor

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.