søndag den 23. februar 2014

Koldstart

Når der er så koldt, som der var i morges (-24) har vores gamle Hilux meget svært ved at starte og i formiddags nægtede den ganske enkelt.

Vi gik over til min far, som vi ved har et ladeapparat, som ville kunne få liv i bilen.

Min far bød på en hurtig kop kaffe og en småkage.

kaffe

Min mor er i Nuuk for at besøge min yngste søster, så hun var ikke hjemme og om det er derfor at hendes lille blomsterbuket hænger sådan med hovedet, skal jeg ikke kunne sige noget om

rose

Vi fik gang i bilen og kørte en tur, for at lade batterierne op igen og kunne se en jollefisker sejle i havn. Jeg er meget, meget glad for, at jeg har et indendørs arbejde i disse kolde dage

jollefisker

Jeg har jo strikket en strikkeprøve og jeg trænger i den grad til lidt strikkesucces, så nu tuller jeg ned i sofaen for at starte den cardigan (garn og opskrift) op, som jeg fik af min yngste lillesøster.

1 kommentar:

  1. Uuuuhhhhh - spændende Dorthe. Glæder mig mega til at se hvad du har gang i.....

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.