tirsdag den 9. april 2013

Vinder-buketten

Som frivillig var jeg med til galla for ACR i går aftes og der var både mad og underholdning.

Jeg sad for enden af et langt bord og det viste sig at være rigtigt godt valgt, for Niviaq, som har boet hos os et par gange eller flere de forrige år under ACR fik to buketter og gav mig den ene.

Jeg er og bliver en meget heldig kvinde.

Buketten blev fotograferet i dagens allersidste solstråler.

1

2

3

5

6

 

Meningen var at jeg ville fotografere tidligt på eftermiddagen, men jeg kapitulerede og gik hjem den sidste undervisningstime og missede et møde, fordi jeg frøs, var sløj og følte mig fuldstændig og aldeles fysisk usammenhængende.

Resten af dagen blev brugt på at sove uendeligt dybt og jeg vågnede og følte mig brændende varm uden at være det.

Jan havde det på akkurat på samme måde i weekenden og er allerede over det, så jeg regner med og satser også på at være over matheden lige om lidt, for jeg orker altså ikke at være hverken syg eller sløj.

Solen kastede stråler ind gennem stuevinduet og jeg forsøgte at få det bedste ud af dem.

 

Der blev uddelt rigtig mange buketter og de er alle smukt bundet af Inge-Lise fra Centrum kiosken, som også havde sponsoreret buketterne.

Dét skal du jo så ikke høre mig klage over. Overhovedet.

 

Lige nu pløjer jeg min eksterne harddisk igennem for at finde flere billeder fra weekendens løb, for min computer gik fuldstændigt ned i går. Sort skærm og ingen kontakt overhovedet og så kunne tiden, som jeg skulle have brugt på at finde billeder, bruges på at få pc-en op at køre igen, så måske jeg plager dig med lidt flere billeder af weekendens store løb senere

2 kommentarer:

  1. Det er da sødt af Niviaq og give dig den ene buket-og det har hun vel haft grund til
    KH mor

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg håber at der var en grund udover at jeg sad hvor jeg gjorde, men uanset hvad er jeg glad for den

      Slet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.