søndag den 26. juni 2011

Pakke-leg

Nu har Jan også sommerferie.

jan

Det har været nogle hektiske, travle og ret så forjagede dage.

Vi er næsten i mål med at pakke de sidste ting ned.

Jeg står altid med en følelse af, at have glemt noget vigtigt, når jeg skal ud og rejse.

Passet og tandbørsten er pakket og så burde jeg kunne klare mig.

Dem, der skal bo i vores hus flytter ind i morgen, så huset kommer ikke til at stå tomt. Der er derudover både naboer, venner og familie, som kigger til det.

Hundene er afsat indtil august og akvariefiskene er kommet i pensionat.

høns

De første små sværme af myg har vist sig i dag, ligesom nogle små blomster har vist deres smukke hoveder. Vi rejser fra det hele og håber at turen kommer til at gå planmæssigt.

blomst

Om jeg glæder mig???

Du kan lige tro!

 

græs

Vi høres ved fra den anden side af Atlanten lige om lidt.

5 kommentarer:

  1. God tur og rigtig god ferie allesammen, glæder os at se jer.
    KH mor

    SvarSlet
  2. God ferie, den er da velfortjent.

    SvarSlet
  3. Tak Pia

    Susse: Den er nemlig velfortjent og længe ønsket

    Mor: Vi havde en god tur

    SvarSlet
  4. Jeg ved ikke om mine kommentar røg igennem eller kom blev lagt under "Student 2011", men jeg skrev :

    Hej Dorthe + familie.

    Sig mig er du fotograf eller hvad? Sjældent har jeg da set så flotte billeder. Selv din mand kan du jo få til at se godt ud. Forsat god ferie. Censor-Niels

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.