søndag den 8. marts 2015

Stille lørdag i marts

I dag var der hundeslædevæddeløb.

Der var ikke mange deltagere og vejret var lidt småkedeligt uden dog at være dårligt.

Himlen var dækket og skyen var parkeret foran solen og et tynd lag af støv af sne mættede luften, som var 22 grader kold.

Vi så hundeslædevæddeløbsdeltagerne tage afsted og tog så i butikken for at handle nødvendigheder og da vi kom tilbage var vi lige akkurat for sent på den til at se vinderen komme i mål.

Der var en hyggelig, lidt stille stemning ude på pladsen, hvor væddeløbsdeltagerne startede og kom i mål og jeg fik nogle enkelte billeder.. ikke så mange af selve hundeslædevæddeløbet, som du kan se:

5

 

4

 

12

10

1

2

3

7

8

6

Og så synes jeg faktisk selv at dette billede er blevet OK

9

og måske også en smule dette:

11

Jeg fik også nogle billeder af nogle bekendte derude ved væddemålet.

Den ene deltog i hundeslædevæddemålet og den anden er en meget erfaren hundeslædekusk

stefanh

Det er godt med en kold øl

 

henningfrisk

hf

I morgen er det international kvindedag og mine søstre og jeg er inviteret af vores mor til spisning, modeshow og underholdning  vores mor til et arrangement på Taseralik.

Måske jeg når at få fotograferet en meget flot sweater, som jeg er blevet færdig med, har fået vasket og nu sidder med? Det håber jeg, for den fortjener at blive vist frem

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.