mandag den 20. marts 2023

Hverdagsvejret i dag

 Hvorfor er det altså bare, at vejret er så fantastik i hverdagene og så kedeligt i weekenderne?

Hele weekenden var vejret gråt, - ikke dårligt, bare kedeligt, gråt og lidt tungt indimellem.

Her til formiddag klarede det hele op, skydækket som havde ligget som en tung kugledyne over byen, forsvandt og solen bragede frem på himlen og lyste alting op som en dag i det tidlige maj.

Jeg sad så til møde til kl 16, men som jeg kunne se ud af vinduet og drømme mig andre steder hen.


Jeg tænkte på en tur for små tre uger siden, hvor vi kørte med een af vores venner ind i bunden af fjorden og kikkede livet efter i sømmene.



Der er alt alt for varmt efter årstiden og der er minimalt med sne denne vinter.

Faktisk er der mindre og mindre sne med årene og isen i fjorden lægger sig senere og senere. 

Jeg behøver vel ikke engang at skrive klimaforandringer, som vi sidder på første parket og iattager  heroppe.

Varme vintermåneder, manglende sne og varme somre.

Der kommer en anelse frost igen i denne uge siger dem, som har forstand på det, men slet ikke som det plejede at være.

I morgen står den også på arbejde kombineret med sol udenfor, men jeg håber at det holder længe nok til at jeg kan nå ud i det og nyde lyset. 

Det er jævndøgn.. i dag og vi går mod lysere tider

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.