lørdag den 1. august 2020

at skabe minder #6 Baglandet/ Nasaasaaq

Vi ville have været på toppen af Nasaasaaq den dag, men vi gik på en rute, som vi ikke kendte, som var afmærket og vi blev lidt usikre, så vi vendte om da vi var 2/3 oppe og gik en anden tur og nød turen selvom den blev meget anderledes end planlagt.

Jeg havde tunge tanker, så der skulle renses ud i tanke-systemet og turen var god og gavnlig så skide være med at vi ikke nåede det mål, som vi havde sat os.
Jeg har stadig et ønske om at nå op; helt op på toppen af Nasaasaaq/Kællingehætten, for jeg er aldrig nået hele vejen op.. jeg mangler de sidste par meter, takket være min højdeskræk, som jeg gerne vil give et los i røven.










Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.