lørdag den 1. august 2020

At skabe minder #4 Udsigter

Hmmmm denne dejlig udsigt.

Faktisk har jeg lagt det første af billederne, -den med alperoserne i forgrunden, som mit baggrundsbillede/skrivebordsbillede på min computer, da det vækker minder om en dejlig, rolig og afslappende dag sammen med Jan.


Der er omkring 650 meter op til toppen og man skal over elven, som kan være svær at passere, hvis det fx har regnet, men helt oppe på toppen, hvor vi så rypeparret, som gjorde alt for at aflede os, var der skønt.

Skønt, fordi jeg gik med Jan i hånden og at vi intet skulle nå.
Skønt, fordi jeg en stund kunne slippe bekymringer, tanker, tankemylderet og kunne gå og lade tanker og følelser flyde let og ud og væk.
Det er guld værd.








Jan kan sige akkurat som en rype: http://www.ravdo.se/rypelyd.htm









De gjorde alt for at lede os i en bestemt retning, så jeg har dem mistænkt for at de nok havde en rede i nærheden.






Der var heldigvis tid til at lægge lidt på maven og kikke på de små arktiske blomster, der jo aldrig bliver ret meget højere end at de lægger helt nede ved jorden







Een af de dejlige dage. Tak for den.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.