onsdag den 25. september 2019

Garn-genbrug

Da jeg skulle afsted til Danmark til tandlæge, var jeg så anspændt, så nervøs og så stresset at jeg helt glemte mit strikketøj.
Der manglede 4 pinde inklusiv aflukning.
Jeg var nærmest i panik, da jeg skulle afsted og var så tæt på helt at aflyse det hele, fordi det var så uoverskueligt for mig, men jeg kom afsted og overlevede alle de frygt-scenarier, som jeg havde stillet op for mig selv.

Da jeg var ankommet Århus og ventede på at komme til tandlægen, købte jeg nogle nøgler garn og startede ellers op på "Nurmilintu-sjalet" Jeg strikkede forkert første gang og blev næsten færdig med det anden gang, men det fængede bare ikke, så jeg trævlede det op og kastede mig ud i "Keltiske knuder"
Jeg ved ikke helt hvor mine tanker har været, men jeg var stort set færdig og manglede blot 1/2 time til at kunne lukke af, da det slog mig at det så helt forkert ud.


Det skal jo ikke bue op på midten  og så trævlede jeg op.. igen.

Det er noget vildt lækkert garn, så jeg spekulerer lidt over, hvad jeg vil strikke af det, når nu jeg ikke vil gentage mine forrige forsøg. (jeg har 3 nøgler) og så kan jeg da glæde mig over, at det sjal, som jeg glemte herhjemme kunne aflukkes og at det ser fint ud.


1 kommentar:

  1. Pyt! Du havde strikketøjet i hænderne, da du havde mest brug for det... Du finder på et nyt projekt til garnet.
    Og det færdige sjal er smukt 😍

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.