mandag den 11. september 2017

Den første sne

Vi ved jo godt at sommeren ikke varer evigt.. desværre.


Jeg fik slet ikke nok af denne sommer og jeg synes, at den varede kortere end ellers.

Der har været mange  weekender, hvor vejret har været så dårligt, at vi ikke har kunnet komme ud og sejle og dem føler jeg snydt for.

Jeg savner at være mere oppe i vores fredelige hytte og jeg savner at lade op i weekenden og få samlet energi sammen til hverdagene.

Weekenderne i byen går alt for ofte med rengøring, oprydning og andre pligtrelatrede aktiviteter, som minder for meget om hverdags-beskæftigelser, så måske skulle vi også til at lære at foretage os ingenting og mere lystbetonede ting, når vi har fri?!

Der har faktisk også været rigtig mange almindelige hverdage, hvor vejret ikke rigtig har tilladt andet end at jeg kunne gå hjem og ærgre mig lidt over at vejret har været ustabilt.

I morges vågnede jeg så op til dette

 

og i et splitsekund var jeg ærgerlig og syntes at alting var forbi.
Aaargh men så bliver det jo vinter og solens skinner og hundeslædesæsonen starter og snescooterturene er gode, så måske skulle jeg til at få lært at glæde mig over de mange muligheder istedet for at ærgre mig!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.