fredag den 18. august 2017

Når man er gammeldags og gerne vil have et rigtigt tastatur

Jeg har lige akkurat investeret i et trådløst tastatur, så jeg kan skrive fra min mobil lidt lettere og ved du hvad...Det er faktisk total smart.

Jeg har en iPad både hjemme og een på arbejdet og jeg kan forestille mig, hvor meget lettere det bliver, især på arbejds-iPadden at skrive fx dokumenter og lignende.
Og så det at jeg tænker. Hvorfor gjorde jeg ikke det noget før?? Nå, men bedre sent end aldrig.

Jeg sætter et gammelt billede ind af en solnedgang.
De er så smukke og fine på denne årstid, men de seneste dage, har der bare været gråt i gråt på grund af regnen, som vi er glade for.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.