torsdag den 22. juni 2017

Rundgang

I morges hang solen rund og varm på en blå, blå himmel.

_SNG8687

Det luftede en anelse og akkurat lige så meget, at myggene ikke kunne finde fodfæste og derfor holdt sig væk.

Hverken Jan eller jeg benyttede os af det gode vejr, for vi gik rundt og skulle pakke sammen til rejsen i morgen.

Jeg har mest bare gået rundt og rundt, men indimellem har jeg da smidt en strømpe i kufferten.

Af en eller anden grund, har jeg svært ved at pakke feriekufferten i dag.

Jeg går rundt og synes at det og det burde med, men at det måske ikke er så vigtigt alligevel og så fisker jeg den nedpakkede klud op af kufferten igen.

Og hvad med strikketøj?

Og jeg har jo ellers garnkøbsstop, men gælder det, når man har ferie?

Beslutningen blev taget mens jeg sad og spiste aftensmad.

Købstoppet gælder ikke i en ferie og jeg tager derfor kun det strikketøj med som jeg er i gang med.

Så behøver jeg vel i grunden ikke pakke mere.

Åh jo.. Kameraet skal med og min computer skal med.

Så behøver jeg vel i grunden ikke pakke mere.

Hvis jeg mangler noget, kan det vel lånes eller købes.

Om en uge er jeg sammen med Sara og måske er det det som gør at jeg går lidt rundt om mig selv?

Solen er forsvundet ind i en tæt, tyk, uigennemsigtig tåge og der er koldt, klamt og himlen er væk, men hvis vi alle krydser fingre og sender en bøn afsted, så kommer vi afsted med eller uden en pakket kuffert.

Billederne har intet med teksten at gøre og er fra en helt anden dag (fra sidste torsdag helt præcist)

_SNG8681

Træ-udsnit fra en bjælke, som bare står og forfalder. Jeg kan næsten ikke bære det og har lyst til at tage hele bjælken med mig hjem.

_SNG8684

_SNG8684

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.