lørdag den 11. marts 2017

Et par skridt i den rigtige retning

Det går i den helt rigtige retning med at få styr på min nye computer og når jeg har fået helt styr på den, kan jeg begynde at bruge mit kamera og se om det rent faktisk kan tage billeder.

Lige nu kan jeg ikke få installeret live Writer på computeren og det er den jeg er vant til at bruge, når jeg skriver herinde.
Aaargh, hvor er det træls ikke at kunne få tingene til at fungere!

Klokken er alt for mange og jeg er lidt for træt til at undersøge, hvad der er galt, men i morgen, - måske, har jeg overskud til de ting også.

Det har været en lang, træls omgang ikke at kunne få sine ting til at fungere, men det er jo i virkeligheden småting, luksus-problemer og det husker jeg mig selv på, når sindet er ved at koge over af frustration.

Jeg tog et billede af det stille hav forleden nat og jeg har jo ikke før nu kunnet tjekke om det rent faktisk er blevet godt.

Der skal vist øves lidt med kameraet og det er der chancer for at jeg kan begynde at tænke på nu.

Kan du have en rigtig god weekend


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.