søndag den 11. september 2016

Kartoffelhøst

I slutningen af juni, lige før sommerferien, havde jeg 7 kartofler, som var begyndt at spire.


I stedet for at smide dem ud, smed jeg dem i en lille balje med jord i og da der jo er nattefrost hos os nu, gravede jeg dem op i morges.

Jeg troede faktisk ikke, at der ville være andet end de kartofler, som jeg smed ned i juni, men se engang:



Måske skulle jeg prøve at være lidt seriøs med kartoffeldyrkningen til næste forår.
Der er da ihvertfald til to gange aftensmad og de skal ihverfald ledsages med noget fint rensdyrkød.

1 kommentar:

  1. Fin høst. Greven og sagfører Volmersen ville være imponerede.
    Måske du skulle lave brændevin på nogle af dem...?
    Fætter K

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.