lørdag den 9. juli 2016

Dag 6 hos pigerne

Alene hjemme dag 6.
Kære mor og far.
Denne dags postkort bliver en smule mere ensidigt og filosofisk end de andre. Jeg har været på arbejde det meste af dagen (fra 14 til nu) og eftersom det har været en stille og rolig dag har jeg haft masser af tid til at tænke over livets store og små spørgsmål. Nogle af de spørgsmål var bl.a. "Hvor bevidst er Asasasfu om sin hale?", "Hvor forsvinder alle mine strømper mon hen?" og "Hvis man kommer til at ødelægge et glas og ens mor ikke opdager det, ER det så virkelig ødelagt?". Det spørgsmål der brændte sig dybest fast i mit sind var dog dette: "Ville mit 7-årige jeg være skuffet over den person jeg er i dag?" Jeg grublede længe over det, og kom desværre frem til, at svaret er JA! Så derfor gjorde jeg som enhver anden fornuftig og ansvarlig voksen og spiste slik til aftensmad. Hvis du havde været hjemme til at stoppe mig ville jeg ikke havde turdet, men som du ved, er jeg meget rebelsk og du kan i øvrigt ikke gøre noget ved det fordi du er så langt væk. Så ha-haa!
Sara har fodret hunde - hun har været ude og sejle med Kuuta og Rene i nat så hun har sovet meget længe. Vi er ved at finde på navne til hvalpene. Indtil videre hedder de store Uffe, Sylvester og Kalle (vi mangler at navngive de sidste 2). Mht til de 3 små har vi valgt at holde det i rapper-tema så de hedder Biggie, 2pac og Snoop.
Har ikke set meget til Asasasfu i dag men hun har fået sin p-pille.
Ved faktisk ikke om dine planter er i live.
Kærlig hilsen Laura, Sara og Asasasfu. — sammen med Sara Lennert Jensen.


3 kommentarer:

  1. Nogle skønne piger du har. Spændende for jer at komme hjem.

    SvarSlet
  2. Wong Wai:
    Kuk kuk
    2016.08.23.

    SvarSlet
  3. Mon ikke vi er mange der spændt venter på nyt , synes der er så stille på bloggen .

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.