søndag den 1. maj 2016

Laura i en hurtig vending

Der er koldt udenfor.

Der er frostgrader igen. Ikke mange, men sammen med nordenvinden, føles det slemt.

Jeg er kommet til det punkt, at nu må sneen såmænd gerne bare forsvinde og lade sommeren og varmen komme til.

Det er 1.maj og i maj er der “gør maj sund” her i Sisimiut og det kunne jeg bruge som startskud til at komme igang igen.

Jeg gik små 9 km og løb 1½ km, så nu skal jeg bare holde skruen igang og fortsætte måneden (året) ud.

På facebook, er jeg blevet nomineret til at at tage et billede hver dag i en hel uge og da inspirationen vist er frosset nede eller blæst væk, måtte jeg spørge Laura om hun lige gad at sidde model i en lille halv time, så jeg havde noget at vise frem, da jeg ikke rigtigt orkede at gå ud i frostgraden og blæsten igen.

Det er ikke nytænkning eller noget, som flytter bjerge, men det er her,- altså billedet:

20150501_0004

20150501_0004-1

20150501_0005

20150501_0006-1

Nu vil jeg så krybe over i mit sofahjørne og strikke et par omgange og tænke på at gå tidligt i seng.

1 kommentar:

  1. Nu er Lauras hår ved at være "normal" igen - og det hjælper på aanaas allerdejligst <3
    KH mor

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.