lørdag den 9. april 2016

Så har man hørt det med!

Det tør udenfor på den mest trælse og enerverende måde med blæst og varmegrader, der slår over i frost og kulde.

I dag har det enddog sneet en smule med store, våde snefnug som ikke overlevede deres møde med jorden.

De havde nu heller ikke den mindste chance mod vinden, som er hidsig og uforudsigelig. 

Den er fra syd og taber pusten i få øjeblikke hvor vi når at ånde lettet op inden denvender drilsk  tilbage og for slide lidt mere på vores nerver. 

Du har nok aldrig hørt mig sige det før, men jeg gad godt noget nyt sne, mere høj sol og en fjord-is som bærer og som er sikker. 
Jeg gider godt lidt mere vinter. 
I rigtig lang tid, næsten 2 små år, har jeg hver måned sat lidt ind på en konto. 

Meningen var et nyt kamera, men helt ærligt; det gamle kan lidt endnu og skal jeg investere i nyt kamera bliver det fuld- frame og så skal jeg også kigge efter nye objektiver.

Det skal til, men lige nu var der en brugt snescooter billigt til salg og så måtte kameraet vente. 

Jeg er god til at sætte nogle mål og nå dem, så jeg skal såmænd nok nå at få sparet sammen til et godt kamera.

Scooteren er en lille kulsort Yamaha phazer RTX 4-takter og den passer mig perfekt. 
Den mangler en vindskærm, så nu googler jeg nettet tyndt for at finde den rette til især den rette pris.

Jeg tror også godt at Sara og Jan ville have forlænget vinteren lidt så de kan får nogle flere og længere slædeture.

De nåede ud onsdag aften hvor de havde en hyggelig tur hvor de trænede hundehvalpe.
Sar tog disse fine billeder med sin go-Pro






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.