onsdag den 20. januar 2016

Julekoncert

Lige før jul var vi, sædvanen tro, til julekoncert i Taseralik.

Det var, som det var de mange foregående år, Jim Milne, der spillede klaver.

Det gør han altså bare så godt.

Jeg har sagt det før og siger det gerne igen og igen.

2

4

Jeg har ikke den helt store forstand på det, men jeg vil vove den påstand, at han er den bedste i hele Grønland og måske endda lidt mere end det.

Han gør det som ingen andre; så levende og så smukt.

Josef Lund Josefsen sang julesange, julesalmer, julehymner og andet julegodt til og han synger jo rent og godt, så der var heller ikke noget at sætte fingeren på og der var en violinist, en fløjtenist (iflg Jan, hedder det ikke en fløjtenist, men en pivskid. Øhh) og en bassist. De var også gode for mine øregange og alt i alt kom jeg i julehumør og al mine alt for mange bekymringer (i den periode) var glemt for en tid.

Det gjorde godt og det gjorde dejligt og det gjorde afslappet.

Jeg havde mit kamera med og fik taget et par enkelte billeder.

Billeder siger jo ikke meget om en koncert, men jeg håber, at du måske kan fornemme den hyggelige stemning og den afslappede atmosfære.

1

3

5

6

7

8

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.