søndag den 8. marts 2015

Om-kamp

Det er meget sjældent at jeg kaster håndklædet i ringen og giver op og det har jeg heller ikke tænkt mig at gøre denne gang.

Ihvertfald ikke før jeg har fundet ud af, hvorfor det er at jeg ikke kan få det til at fungere!

Det er en rigtig flot cardigan/jakke og jeg ville være så glad for at kunne iføre mig den, så jeg må lige prøve.. bare een gang mere!

 

Kan du huske, at jeg bøvlede med Hanne Falkenbergs “Print”?

Jeg har trævlet op og er nu endnu engang med at undersøge om det er min strikkefasthed, som har fejlet..

IMG_6784_2589IMG_6785_2590

Og nej! Det passer såmænd meget fint, så der er ikke så meget andet for, end at prøve igen!

2 kommentarer:

  1. Det er så smukt, det mønster.
    Stort held og lykke med at få det til at du.

    SvarSlet
  2. det ser rigtig spændende ud.
    håber det lykkes....

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.