søndag den 8. marts 2015

Objektiv kat

Jeg kunne lige så godt fotografere katten, mens jeg forsøgte at få mit objektiv til at fungere, som jeg synes, at det burde fungere.

Jeg købte et nyt objektiv for 1½ år siden, men jeg har aldrig rigtig fået det til at fungere, så jeg fandt mit gamle objektiv, som er i stykker, frem og håbede vel at det havde ordnet sig selv nede i æsken.. hmmm. Det havde det ikke, men så kunne jeg jo forsøge at få det nye til at fungere efter mit hoved.

Den kommende uge får jeg travlt.

Mine elever og jeg har samlet mælkekartoner og i den kommende uge skal vi i gang med at fryse vand tilsat farve til is og forbederede bygning af iglo.

Jeg glæder mig og glæder mig især til det er overstået og vi kan stå med det færdige resultat, som forhåbentligt bliver vanvittigt godt.

Indtil videre må du dog se Saras kat, som er noget af det mest tålmodige væsen, som jeg har mødt

1

2

3

4

5

6

Håber at du får en god start på ugen.

4 kommentarer:

  1. Sød kat, glæder mig til at se den farvestrålende iglo {;o)

    SvarSlet
  2. Vilka fantastiskt fina bilder!

    SvarSlet
  3. Fine billeder - sød kat ;-) Du spurgte tidligere om løbetid og p-piller. Når den får p-piller, kommer den ikke i løbetid. Jeg giver min kat 1/2 p-pille om ugen, det fungerer fint.

    SvarSlet
  4. Smukke billeder af en smuk kat, lige til en reklame med katte produkter. :)
    Spændende med din iglo.

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.