lørdag den 17. januar 2015

Tivoli-te i vinterblæsten

Jans planlagte flyvning fra Nuuk og hertil, blev helt aflyst for i dag.

Jeg gætter på, at det er vinden her i byen, som var årsagen til aflysningen?

Øv.

Laura drog på arbejde, men den film, som skulle vises i biografen kan ikke vises, da den skulle være kommet med flyveren, så hun får lidt ekstra tid til sit skolearbejde.

Sara og jeg fik tilberedt nogle lammekoteletter og nu vil jeg synke ned i sofa-dybet med en kop Tivoli-te og mit strikketøj og håbe at vinden lægger sig til i morgen, så Jan kan komme hjem og ynke mig lidt.

IMG_6711_2297

1 kommentar:

  1. Her har det luftet en del. Og været meget vådt.
    Lige nu nålebinder jeg en hue i mit håndspundne , plantfarvet moskusgarn.
    Vi har datter, svigersøn og børnebørn her, så det bliver ikke mange meter der løber gennem fingerne i dag.
    Håber der kommer styr på vejret hos jer��

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.