mandag den 12. januar 2015

Dyneløfteri

Jeg vil ikke kalde det ualmindeligt, for det er ganske almindeligt heroppe, at der bliver koldt om vinteren og der er altså både vinter og meget koldt,- især i dag.. synes jeg.

DSC_4505_2162

Jeg er glad for at jeg ikke skal arbejde udenfor med at for eksempel losse (lodse??) trawlere..

DSC_4501_2158

Og hvis du gerne vil vide det i tal, hvor koldt der er, er der lige nu –20 og det blæser lidt,  så der er ikke meget varme at hente udenfor

DSC_4504_2161

Det er har været en lang dag.. faktisk har det allerede været en lang måned og det sted, hvor jeg befinder mig allerbedst, er faktisk under min dyne.. altså lige for tiden, så den vil jeg kravle under nu

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.