fredag den 22. august 2014

Lys og forberedelser

Nu lyder det måske som at Jan og hans bror er lidt drukfældige?? Det er de nu ikke, men de kan godt  lide at få en lille whisky eller en lige så lille cognac en gang eller to om måneden.

På et tidspunkt bliver flaskerne jo tomme og meget ofte er flaskerne ganske pæne og Jesper har gemt nogle af sine flasker og ville gerne have lavet noget ud af dem.

Den første flaske har jeg lavet til en “lygte”, hvor bunden er skåret af.

Den er færdig og klar til afhentning. Jeg håber ikke at han er alt for utilfreds med at bunden desværre blev skåret skævt af?

Og det var noget nær umuligt at rette op på, medmindre jeg skar endnu mere af.. så, nu ser den sådan her ud:

flaske til fyrfadslys

 

Og så har jeg lavet noget forberedelse til arbejdet her til aften til uge 36, hvor vi skal ud i naturen.

Jeg mangler at male/dekorere 5 sten som skal bruges til inspiration, men de første 4 er klar og de to er her

Hvis det ikke er så tydeligt, kan jeg fortælle, at det skal forestile en rype og den hvide klat under den, var faktisk en del af stenen, som jeg syntes lignede en lille, hvid ræv, så jeg prikkede bare to sorte øjne på den.

rype med ræv

og en hvid fjer.. måske fra en måge?

fjer

Nu skal det så bare skrives rigtigt ind og lægges op til de andre planer i vores, nye offentlige, digitale system.

Vores digitale system (intra) lukker kl 22 grønlandsk tid (02 dansk tid) da det bliver opdateret om natten (dansk nat), så jeg må vente til i morgen med det sidste.

Hav en god fredag

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.