lørdag den 8. februar 2014

At være ufrivilligt sjov

I alle klasseværelser på vores skole har vi fået white boards. Jeg synes faktisk de er lidt svære at skrive på i forhold til de gamle grønne kridttavler.

Jeg har haft white board i mit klasselokale hele dette skoleår, men stadig virker det nyt og anderledes for mig og min tavleskrift er anderledes end min kridttavleskrift.

Hvad jeg også skal vænne mig til er, at tjekke at de tuscher, som jeg skal bruge til white boardet nu også er til.. white boardet.

Ahem.. det var denne tusch ikke, men jeg kunne med et par pfiift med “spritten” opløse tuschen, som var beregnet til en flip-over/papir.

Mine elever skyndte sig at fotografere min fadæse med deres nye iPads og så kunne jeg jo ligeså godt gøre det samme og fotografere med min mobil Smiley man har kun det sjov man selv laver.. uanset om det var tilsigtet eller ej.

foto (2)

Jeg fik forøvrigt det hele af og fjernet og tuschen til papir er lagt langt væk, så jeg ikke laver samme nummer igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.