lørdag den 14. december 2013

Serraviks julekoncert 2013

I eftermiddags afholdte Serravik/musikskolen deres årlige julekoncert på Taseralik og eleverne viste, hvad de kunne.

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

14

15

16

17

18

19

Både Jan og jeg var ukristeligt tidligt både vågne og ude af sengen og planerne, som blev lagt over morgenkaffen var gode og fyldt med forkromede intensioner om rengøring og oprydning, men som formiddagen skred frem og hyggen ved morgenkaffen varede ved, kom vi ikke meget længere end hyggen.

Rengøringsplanerne forblev en plan, som vi ikke førte ud i livet og fred være med det!

Jan trak afsted med støvsugeren i går og rodet er mast ind i skabet, hvor det ikke kan ses og så kan jeg sagtens leve med at der er pletter hist og her.

Jeg trøster mig med, at der er mørkt det meste af tiden og hvis man ikke lige kigger grundigt efter, kunne man blive snydt og tro at her var fint, rent og ryddeligt.

Vi tænder et par røde stearinlys og glæder os over julepynten, freden og weekenden.

Kan du have en god 3. søndag i advent i morgen, når du når så langt?!

3 kommentarer:

  1. Guggis datter Aviana <3 (Guggi er datter af vores gammel barnepiges datter) Vores gl. barnepige Sara, som kaldte vores Christina for "Dudi") -så nu hedder hendes andet barn for "Guggi") og det er Guggis datter - Aviana,der er i den hvide kjole :-) Hun er bare bedårende <3
    KH mor

    SvarSlet
  2. Du har lige den rette indstilling... nu vil jeg tænde et par stearinlys og glemme nullermænd og styrtregnen uden for.
    Det er gråt og vådt og vejr til indhygge.... Så strikketøjet får førsteprioriteten!

    SvarSlet
  3. Hej
    Kan du ikke bare skrive en seddel til dem der er hjemme i næste uge så er det med rengøring, mad og fyldte chokolade pakker vel klaret eller hvad ?
    Klaus

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.