torsdag den 19. december 2013

Nedlagt

Jeg er nedlagt med halsbetændelse og ørepine, men lægen gav mig pencillin i dag og mon ikke det får mig på benene igen lige om lidt?

Det er hvert år og kan vel gå ind under betegnelsen:tradition, at jeg er syg, hver jul?! Heldigvis kan jeg nå at blive både rask og frisk inden dansen om træet skal foregå.

 

Mens jeg sad og gloede på mit strikketøj i går, opdagede jeg en fejl, så det er op med hele lortet igen, men så går tiden med det, snøft, snøft, godt at jeg ikke mangler tøj

5 kommentarer:

  1. Rigtig god bedring. Håber du nok skal blive frisk hurtigt igen. Det går under betegnelsen dobbelt glæde af garnet. :-)
    Rigtig glædelig jul til dig og dine.

    SvarSlet
  2. Den rene elendighed, at både du og strikketøjet går helt i opløsning!!!!
    De bedste ønsker om god bedring og nyt strikkeprojekt!

    SvarSlet
  3. Håber sandelig at du bliver frisk lige om lidt - fortsæt god bedring <3
    KH mor

    SvarSlet
  4. Rigtig god bedring og glædelig jul til dig :O)
    hilsen Inge G

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.