tirsdag den 26. november 2013

Kom NU hjem!

Jan skulle have været hjemme i går, men flyet blev overiset og vendte retur til Kangerlussuaq.

Nu sidder han derinde og kommer forhåbentligt med en flyver hjem i dag.

Han har været væk i små 3 uger.

 

Jeg har læst et eller andet sted, at det tager ca 3 uger at afvænne sig vaner/tillægge sig vaner, så jeg håber ikke at jeg har tillagt mig for mange mærkelige vaner mens han har været væk, som skal afvænnes igen.

På fredag tager jeg til Nuuk i en hel uge, så det er ikke meget vi får set til hinanden denne november.

4 kommentarer:

  1. Intet er så skidt at det ikke er godt for noget! I bliver som nyforelskede igen - nyd det!

    SvarSlet
  2. Håber Jan er hjemme nu! - Nyd og elsk! - Fik aldrig spurgt, OM I har lyst til et "Lys-hjerte" at sætte op på huset i mørketiden, for så vil vi bestille èt! (Lille - stort)? - Håber alt er godt og I nu kan være samlet nogle dage, inden du/I tager til Nuuk. - Kærlige hilsner til jer alle. Knuzzzzzz. Faster K.

    SvarSlet

  3. Hmmm ... 3 ugers afvænning af vingummi ... *skriiiig* ... Det er en fast fredags ritual ~ der af og til bliver byttet ud med fuldkorns saltstænger :o)
    ... Fredags ritualet funker ganske fint om ... onsdagen osse ;o)

    Nyd dagen og hinanden.
    Tak for kikket på bloggen din.
    Hilsen fra Bente ( DK )

    SvarSlet
  4. Godt, at han nu er kommet hjem - og jeg nyder også at være hjemme igen efter alt for mange dage i det nordgrønlandske :-)
    KH mor

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.