tirsdag den 12. november 2013

Inden anden og midt i mørket

Jeg når simpelthen ikke at nå hjem inden det bliver mørkt igen og få fotograferet min nye færdige bluse.

Jeg er ellers noget ivrig efter at vise den og det bliver da også i denne uge at jeg finder på een eller anden løsning.

Vinteren er pludselig blevet hård og i morges vågnede vi op til snestorm af den gode, gammeldags slags. Faktisk vågnede jeg flere gange i nat, da vinden pustede ivrigt til huset, ruskede i gelænderet og bankede på vinduerne.

I søndags, inden min mors formiddable andesteg, var der et nordlysshow over deres hus og det fortsatte resten af aftenen.

1

2

3

4

5

6 kommentarer:

  1. Det må være helt fantastisk at se nordlys. Det ville jeg gerne opleve. Så det må gerne snart flytte til Nordsjælland :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Selvom jeg ser nordlys rimeligt tit, er jeg stadig fascineret af det og kunne jeg sende noget i retning af Nordsjælland, havde jeg gjort det

      Slet
  2. Ja, det nordlys er meget fascinerende, det er også et at mine store ønsker at opleve. Men indtil da nyder jeg dine skønne billeder. Tak for dem :-)

    SvarSlet
  3. Aaajjj er ved at revne af misundelse :) Den gode slags altså.... er du VIMMER hvor gad jeg godt se det der live!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvis du nogensinde får mulighed for at tage til Norge, som dog er noget tættere på Danmark end Grønland er (og noget billigere at rejse til), så skynd dig af sted og husk kameraet, et fotostativ og masser af plads på dit kamerakort, for du, om nogen må kunne få de smukkeste billeder af nordlys

      Slet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.