fredag den 21. juni 2013

Undskyld jeg forsømmer

Og ved du hvad?

Jeg læser skam alle jeres dejlige kommentarer, men har ikke haft hverken tid eller overskud til at besvare dem.

Undskyld!

Jeg får dem besvaret inden alt for længe, men du skal bare lige vide, at jeg har læst dem og at jeg er glad for hver og en.

Nu har jeg ferie og lige om lidt er overskuddet tilbage.

 

P.S. Imogen skal vi have hentet Sara på efterskolen og få bragt både hende og al hendes habbengut herned. Jeg glæder mig til at se hende, holde om hende og have indenfor rækkevidde. Jeg har ikke set hende siden jul og det er godt nok alt for længe at skulle undvære, hvis du spørger mig

2 kommentarer:

  1. I må alle have en dejlig ferie, både i det engelske som i det danske :o)

    Hilsen fra Bente ( DK )

    SvarSlet
  2. PS : Og selvfølgelig osse i det grønlandske :o)

    Hilsen fra Bente ( DK )

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.