onsdag den 5. juni 2013

Travle dage og om at have alt for lidt tid til de ting, som man gerne ville haft mere tid til

Jamen jeg er her endnu, men hverdagen drøner afsted og jeg har svært ved at følge med.

Jeg gør mit bedste, men timerne er stadig kun de velkendte 24 i døgnet og så må der prioriteres.

Der bliver næsten ikke strikket og tv-kikkeriet er forbeholdt de få og altså ikke lige mig og alligevel synes jeg at jeg halter håbløst bagefter med det meste.

I dag fik jeg dog overstået en del på arbejdet og lige om lidt er der ren røv og der kan ringes ud til sommerferie om 14 dage.

Du drømmer ikke om, hvor meget jeg glæder mig.

 

 

Lørdag morgen blev Jan sejlet ind til hytten sammen med to andre

fraoven

henrik

lukketaf

stilhed

og så ku jeg da heldigvis få køkkenent og rengøringen for mig selv.

geraniumhjørnet

hjjørnet

husalteret

julestjerne

 

lise

 

Der blev bagt kager og gjort klar til kaffemikken om søndagen

boller

efter8kagen

kagebordet

kagebordfraoven

lagkagemarengskagen

medbastognemlys

mmandariner

muffins

rouladensortebærtærte

æblekage

Laura havde en hyggelig dag og hendes veninder og klassekammerater kom og fik både kage og kaffe.

Der blev hygget, grint og spist lidt flere kager og der kom familie og ældre venner og så var dagen både forbi og brugt.

Jeg havde forsøgt at gøre det lidt sommerligt ude på altanen, men vejret var ligesom ikke rigtig med mig. Det var lidt koldt, lidt overskyet og meget lidt sommerligt. Stolene er stablet ovenpå hinanden igen og står parat til, når solen kommer frem og der kommer lidt mere varme

altanbænken

altanparat

 

I går havde hun rigtig fødselsdag og så kunne mine forældre heldigvis komme og få en kop kaffe og en bolle og fejre hende en gang til og hun fik bestilt en stor pizza til sig selv og veninderne, som også kom igen.

I dag har jeg haft forældre-samtaler, så dagen har været lang og fyldt med gøremål, men nu lige før midnat kan jeg vist godt sige mig tilfreds med mig selv og gå i seng.

 

Hvis vejret er godt og det har det bare at være, så skal jeg godt nok i hytten i weekenden! Jeg har fortjent det ovenpå denne uge. Punktum!

5 kommentarer:

  1. Wong Wai:
    Uhm, kaffebordet ser godt ud ;-)
    Tillykke med fødselsdagsbarnet (èt par dage`s forsinkelse).
    Sov godt til dig og dine :-)

    SvarSlet
  2. Stort tillykke med Laura. Sikken et kagebord. Nam nam :-) Krydser fingre for godt vejr!

    SvarSlet
  3. Stort til lykke til forældrene med jeres store, dejlige, dygtige pige! - MUMS for et kagebord! Herligt for øjnene og garanteret også for ganen. - Glæder os til snart at se jer. - Kærlige hilsner fra onkel E. og faster K.

    SvarSlet
  4. Tillykke med Laura, sikke en kaffe-mik, jeg er dybt imponeret over alle de kager !!
    Hilsen Laila

    SvarSlet
  5. Hjertelig tillykke med Laura. Sikke da en kaffe-mik det er en imponerende tradition. Dejlig aften til dig.

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.