søndag den 5. maj 2013

Uge 18 Lauraen

Et eller andet er stadig galt…På min facebook harjeg oprettet en mappe, hvor jeg lægger alle søndagsbillederne af Laura ind.

Vi startede 3 uger for sent i dette år og vi har været trofaste og lagt et billede ind hver uge. Ikke altid om søndagen, men et hver uge og alligevel er et eller andet gået galt.

Vi mangler 1 uge.

Skidt pyt.. måske skulle jeg bare sætte mig til at rette uge-numrene og vide at det så er godt nok? Måske skulle jeg bare lade det stå?

Denne uge er uge 18 og dette søndags-billede er taget hos min far og mor i deres vinterhave, hvor der stort set altid er et meget godt lys.

Der er trukket farve ud af billede.. næsten sort/hvid og Laura er tilfreds med denne uges portræt

uge18

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.