mandag den 6. maj 2013

Stars om armen

Jeg sov, af een eller anden uvis grund af pommern til i nat; hvis man da kan kalde det at sove.

Jeg døsede, blundede og svævede rundt i ingenmandsland i nat, hvor tankerne forvildede sig ind i orden og kaos, limbo-land og uden fornuft.

Da vækkeuret ringede i morges, fandt jeg ud af, at jeg alligevel har været længere væk, for jeg vågnede ergo måtte jeg have sovet.

Jeg har været træt hele dagen, men alligevel var der 10 minutter med ro udenpå og indeni, hvor jeg hurtigt kunne hækle to små armbånd til to små piger på skolen, som fortjener en lille opmuntring.

De mangler en knap, men i morgen kan de afleveres og forhåbentligt får jeg et smil retur

1

 

2

3

4

Mønsteret er star-stich og jeg startede med 27 masker i noget tykt bomuld

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.