lørdag den 20. april 2013

Uden ord

Mens jeg sad i mit sofahjørne og lavede ingenting udover at være meget træt af at være influenzaramt, drønede Jan på rypejagt.

Han var sammen med sin kollega og de gik højt til vejrs og fik en enkelt. Rype altså!

 

Alle billeder er taget af Jan og Jan har fået tilbuddet om at forfatte en lille tekst til billederne, men har takket pænt nej.

Øv da også.

Han er nu heller ikke en mand af mange ord i det daglige, så jeg ville nok undre mig en smule og blive noget overrasket, hvis han pludseligt satte sig og forfattede en masse, men tilbuddet skal han da have og måske, hvis jeg en dag er heldig, gør han det?!

 

Jeg synes nu også at billederne står fint alene og da jeg ikke synes at du skal snydes for de fine billeder får du dem uden ord:

1a

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

1 kommentar:

  1. Det er godt nok blevet vinter igen - her troede vi ellers at have fået forårsvejr - men nej, øv øv øv
    Fortsæt god bedring
    KH mor

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.