onsdag den 24. april 2013

Mod raskere tider

Kan du huske at jeg fortalte dig, at det er min far, som hver eneste måned ordner og pudser månen, når den er gået i stykker?

At der er ham, som sørger for at den bliver fin rund igen, samler den og får den pudset, så den skinner fint fra den sorte nattehimmel?

Hvis du har glemt det, kan du gå tilbage og læse det her

Månen er rundt og fin lige nu

fuldmåne

 

Og hvorfor helt præcist jeg har taget dette kedelige billede, ved jeg ikke?

Måske fordi jeg var træt af at det sneede?

Måske fordi at det var det eneste af verden, som jeg så, når jeg stod ud af min seng?

Måske var det i feber-vildelse og jeg syntes at det var et spændende motiv?

Hvad ved jeg, men det er da så kedeligt at det skal have lov at komme med udelukkende fordi det er kedeligt

udsigten

1 kommentar:

  1. Måske fordi lyset er så smukt lige midt i billedet. God bedring :-)

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.