lørdag den 6. april 2013

Mobil-glæder

Alle mine tre børn har iPhone og Jan har en android telefon. Der er der mulighed for at installere instagram, hvorimod det vist ikke, så vidt jeg ved, kan installeres på min Windows Phone (Nokia Lumia 900)

Der er så meget den ikke kan og så mange fede apps, der ikke kan installeres, men fred nu være med det!

Lauras instagram ligger dette billede fra i aften, hvor solen farvede himlen rødrødrød og ganske flot.

image

Næste gang jeg skal have en ny mobiltelefon vil jeg sikre mig at der kan installeres alle de sjove apps, dimser og gejl på..

3 kommentarer:

  1. Samsung Galaxy S III. Er imponeret over Daniels og Brians og ville ønske, at jeg selv havde råd til sådan et stykke isenkram.

    SvarSlet
  2. Samsung Galaxy S III. Er imponeret over Daniels og Brians og ville ønske, at jeg selv havde råd til sådan et stykke isenkram.

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.