torsdag den 4. april 2013

Fælles kirkegang og præstationskuller

Der er højsæson for min præstations-angst, for der er ACR og jeg føler allerede at der har været god grund til at panikke.

Modlys.. ekstrem solskin, pletvisse sneklatter, som reflekterer og sort, bar jord, som sluger lys og folk i massiv bevægelse hele tiden, men jeg gjorde mit bedste og så kan man vel ikke bede mig om så meget mere?

Om torsdagen er der fælles kirkegang og informationsmøde inden løbet om fredagen og jeg kan lige så godt sige det her: Spejdersøen er en stor sø, for al isen er stort set væk og jeg tænker på, hvor folk/tilskuerne skal være, for de kan ikke være, hvor de plejer.

Jeg er spændt og det er løberne garanteret også.

Du får lige dagens billeder her

123456789

prosession

2 kommentarer:

  1. apropos præstationskuller - pas nu på ham dér Murphy

    SvarSlet
    Svar
    1. Han er en led en, ham Murphy, men jeg har undgået ham. Han selskab er ikke altid velkomment her

      Slet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.